Welkom

Welkom op mijn Blog.
Sinds 2006 ben ik in het bezit van een poppenhuis: De Cameleon.
Sindsdien ook bezeten van het minivirus. ongeneeslijk is dat.
Ik tracht hier te laten zien waar ik zoal mee bezig ben op minigebied.

maandag 14 mei 2012

Beurs Antwerpen

Gisteren ben ik naar de beurs in Antwerpen geweest, als altijd een kleine leuke beurs.
Hier je me suis rendu à la bourse à Anvers
Yesterday I went to the Fair in Antwerp
een overzicht van wat ik op de kop kon tikken
Une vue général de ce que j'ai acheté
This is what I bought



Bij Bibian vond ik behalve stokjes en fineerhout ook de bewuste snijmachine en wat kleine workshopjes
Chez Bibian j'ai trouvé du bois et fineer, la fameuse machine et des petits workshops
At Bibian, I find some holz and fineer, The Machine, and some litlle workshops


En natuurlijk ook nog bij Nalladris langs gegaan en ja die leuke workshopjes kon ik weer niet laten liggen.
Ik kan een tijdje voort nu
Chez Nalladris je ne pouvais pas résister au petits workshops.
J'ai de quoi m'amuser pour un petit temps
And of course I went to Nalladris and the little workshops I couldn't resist
Now I know what to do.