Welkom

Welkom op mijn Blog.
Sinds 2006 ben ik in het bezit van een poppenhuis: De Cameleon.
Sindsdien ook bezeten van het minivirus. ongeneeslijk is dat.
Ik tracht hier te laten zien waar ik zoal mee bezig ben op minigebied.

zaterdag 18 mei 2013

Beurs Antwerpen

Vandaag ben ik naar de beurs in Antwerpen geweest.
Ik ben terug gekomen met een volle tas.

Bij Atelier de Ooievaar vond ik een pakketje om moedermuis en baby te breien, en verder borduurpakketjes van Beatrix Potter





Bij Becks miniaturen kerststalletjes, clowntjes en een schaakspel voor de speelgoedwinkel, konijntjes eendjes, kikvorsen, duiven, papegaaien en een kat voor de dierenwinkel, en beertjes.






Zoals gewoonlijk was het bij Bibian moeilijk kiezen.
Daar heb ik wat boeken, boekpakketjes, houtgerief,speelgoed, een mooie schaal met koffieservies, allerhande stofjes en verf
Bij Leen kon ik dan weer terecht voor vogelhuisjes, een boodschappentas, en stof om te bedrukken


Bij Sun heb ik een workshop gevolgd om een lampje te maken, verder nog het nieuwe boekje met kraaltjes, een set om mijn kabinetskast te verlichten en nog wat andere workshopjes.


Ook het Tafereeltje had wat gerief voor mij. 
Er was o.a. een heel mooie kast (plooit volledig toe), driewieler en hobbelpaard en een baby, blokkendozen en printjes om speelgoeddozen te maken.


En tot slot bij Zwanette's Sprookjes atelier heb ik nog wat uiltjes en een sterretjes cutter voor fimo gevonden.
En toen was het feest uit ;

10 opmerkingen:

  1. wooh jij heb lekker je best gedaan en wat zonde van je gat in de portmonee (LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan lekker vooruit Sonja!Dat wedding boek is prachtig...heb ik ook staan echt leuke dingen in.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou wát een prachtige dingen heb je gekocht , véél knutselplezier!!

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tsjonge, wat heb jij veel gekocht, en wat een leuke dingen allemaal! Volgende keer ga ik beslist ook naar Antwerpen.
    Veel plezier met je aankopen!!

    Groeten van Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja,

    super leuke aankopen. De groote cabinet is super. Is de cabinet voor de speelgoedwinkel?
    Fijne zondag
    groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke grote buit Sonja en ik vind al die diertjes ook zo leuk!

    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sonja wat een geweldige beursaankopen heb je gedaan.
    Leuk joh, jij kan weer vooruit.
    Misschien toch eens Antwerpen?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meravigliosi acquisti, specie gli animali.
    Ciao, Faby

    BeantwoordenVerwijderen