Welkom

Welkom op mijn Blog.
Sinds 2006 ben ik in het bezit van een poppenhuis: De Cameleon.
Sindsdien ook bezeten van het minivirus. ongeneeslijk is dat.
Ik tracht hier te laten zien waar ik zoal mee bezig ben op minigebied.

zondag 27 oktober 2013

Apeldoorn

Dit weekend ben ik naar Apeldoorn geweest.
op vrijdag maakte ik een workshop wiebelbeertje met Elles Leenders. Het was arbeidsintensief en vrij pittig, maar 's avonds was hij klaar.

op Zaterdag lekker rondgelopen en stilaan werd mijn karretje vol en mijn beurs leger.















om 4 uur werd de loterij getrokken en ik had geluk

en dan zondag verder gewinkeld





en dan was ik uitgezongen en ben ik terug naar huis gereden.

4 opmerkingen:

  1. Sonja, wat heb jij een heerlijke hoeveelheid in kunnen slaan.
    Je bent voorlopig weer van de straat.
    Wat was je prijs?
    Lekker uitrusten van je trip en groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sonja wat heb je jezelf heerlijk verwend en het wiebelbeertje is prachtig geworden!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben jaloers op je aankopen !!!!

    Gr,Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, super hoor. Lekker geslaagd! Mooie items heb je gekocht. Lekker knutselen en op naar de volgende beurs ;) Groetjes, Netty

    BeantwoordenVerwijderen